Sunday, January 22, 2012

The First in 2012





 
 dont we look like Indonesian's next top model!? LOL







Hi, bloggers! Its been awhile! :D many things happened since 2012 started. most of them were great! I gotta thank God for that. :D Since last December until the beginning of January, I spent a lot of time hanging out with my old friend. We had soooo many things to be our topic. It was fun! Then once I went back to Jakarta, I felt so sad. I am happy coz I am gonna meet my friends here, but I am sick of the routine I gotta go thru ): But yeaah, thats life...

Tonight is Chinese New Year's eve. Can't wait to get the red envelopes of my family (;

12 comments:

Gita Regina said...

you're so pretty <3
i do love with lunar new year and also celebrate it
red envelope everywhere xD

anyway dear, mind to follow each other? <3


xoxo.
G.R

Helena Natanael said...

ahaha most comments on my recent post say that they have a box filled up with stuffs they love, like we do!

hope you'll find your box, dear! btw Happy Chinese Lunar New Year!

pricillia lumantoro said...

happy cny!

http://nudebeige.blogspot.com

nik said...

Hello! I just found your blog and I think it's AMAZING! The pics are great and I can see that You really like what you do here! I love people with great ideas, like you!
Your blog is inspiring! I will follow you!
xoxo

http://nikandpic.blogspot.com/

Michelle said...

nice, seems u had fun :DD

Missy said...

Haha you guys do look like ANTM! But so cute- love the necklace!

xx Missy
www.myconcretecatwalk.com

kelimutu said...

U're so pretty,, sweety.. :)

thanks for keep visiting my korean blog. do you love IU too? hhaha,, keep in touch,, dear.. :)

DawnieP said...

Love your pictures! Theyre gorgeous! Hope you do well with the red envelopes!

dp
x

www.inanityandthegirl.blogspot.com

Michelle's Style File said...

Happy New Year : )

x
Michelle
www.michellesstylefile.blogspot.com

okky dommy said...

pretty!
great posttt

Nadya Joy Soetanto said...

good time with friends :)

http://glitterdessert.blogspot.com

Stephani Janet said...

I miss youuu darling!! when will we meet again?? :(